2014. február 20., csütörtök

Puding, vagy pohárkrém Kreatív Paleo-módon

Egy barátnőm kért pudingreceptet tőlem, és amikor a sors, és a ToTu összehozott Hatvani Bélával, aki már 3 éve paleózik, és beszélgetésünk alatt megkínált a saját készítésű pudingjával. Miután ízlett, így elkértem, és meg is kaptam a receptet. Ezúton is köszönöm Neki.


Miután én vagyok a Kreatív Paleo, így gondoltam ezen is variálok egy kicsit.



A recept:



- 1 db főzött tojássárgája rúd, vagy főzött teljes tojásrúd. Én fele-fele arányban használtam

- 9 dkg eritrit
- ízlés szerint vanília kivonat, vagy vaníliarúd kikapart magjai
- 1/2 dl víz, vagy kókusztej (én kókusztejet használtam).


Valamennyi hozzávalót botmixerrel puding állagúra mixeltem.



Miután a férjem ezt édesnek találta, így a fele mennyiséget kivettem, abba kevertem egy jó nagy adag sima kakaóport, ebből lett a csokis puding.



Rétegezve, talpas pohárban tálalva, gyorsan elkészíthető, finom édesség lett belőle.




A végeredmény itt látható:




A Totut és a tojásrudakat paleos boltokban tudjátok beszerezni, vagy az alábbi elérhetőségen tudtok érdeklődni:  Capriovus Kft.Budapest, XIV. ker. Varannó u. 3. Tel./Fax: (1) 222-5906, 222-5932, 222-5933

2 megjegyzés:

  1. Kérdezném, hogy mi az a főzött tojássárgája rúd, vagy főzött teljes tojásrúd ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Ezen a linken: http://www.capriovus.hu/term.htm megtalálod a termékek részletes leírását.

      Törlés