2014. május 21., szerda

Hentes tokány wokban


Miután elkészült az első paleo kovászos uborkám, egy kedves ismerősöm javaslatára, hentes tokányt készítettem. Eddig még ilyet nem főztem, gondoltam majd most. Szokás szerint pulykacombból készült, és az arányok érzésre, és kóstolásra mentek. :)
Gyorsan elkészülő, nagyon finom főétel lett belőle.





Hozzávalók:
pulykacomb, sertéscomb vagy -lapocka
füstölt szalonna
füstölt sonka
kovászos uborka/csemege uborka
kevés paradicsompüré
vöröshagyma
őrölt fehérbors
fokhagyma





Elkészítés:
A hagymát apróra, a húst, a szalonnát, a fokhagymát, a sonkát, a csemege uborkát vékony csíkokra vágtam.
A szalonnát kipirítottam, hozzáadtam a hagymát és megdinszteltem. Rátettem a húst, sóztam, borsoztam, hozzáadtam a fokhagymát. Kevés vízzel felöntve megfőztem. Mikor a hús félig megpuhult, hozzáadtam a csíkokra vágott sonkát. Amikor a hús már teljesen megfőtt, beletettem az uborkát és a paradicsompürét. Egyet rottyant, és már kész is volt. Paleo szélesmetélt tésztával, és kovászos uborkával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése