2014. május 28., szerda

Rókagombás, erdei kakukkfüves tükörtojás

Egy gyors, könnyű reggeli vagy vacsora. Természetesen a gomba fajtája változtatható, most rókagombát szedett a Kisfiam, így ebből készült a finom reggelink.


Olíva olajon megpirítottam vöröshagymát, amikor készen lett rádobtam a megmosott és felszeletelt rókagombát, kicsit később az erdei kakukkfüvet (virágostul, szárastul apróra vágva), majd amikor úgy gondoltam, hogy már puha a gomba, ráütöttem 3 tojást, és fedő alatt készre készítettem.
Pár perc alatt elkészült, most kápia paprikával* és friss petrezselyemmel tálaltam.
Természetesen szalonnát is lehet a hagymával pirítani, és paradicsommal*, lilahagymával, salátával is kiváló, egészséges, paleo reggeli, ebéd, vacsora.


Jó étvágyat! :)




A bélrendszeri betegségekben szenvedőknek a paradicsom, padlizsán, paprika nem ajánlott, a többiek mértékkel fogyaszthatják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése