2014. május 28., szerda

Tócsni

A férjem már nagyon reklamált a tócsni (lepcsányka) miatt, így muszáj voltam kitalálni a paleos változatát.

Mondhatom, hogy nagyon finom lett, mert hamar elfogyott! :)


Arányok természetesen most sincsenek, az ízlelésemre hagyatkoztam, és nem is csalódtam.

Nálam ezekből állt, de nyílván lehet variálni, kreatívkodni vele:

Zsülientre vágott/reszelt sárgarépa, zeller, egésztojás, tojásfehérje, fokhagyma, himalája só, őrölt fehérbors, tökmag liszt, Ezeket az alapanyagokat összekevertem, kinyomkodtam a levét, és lapos formákat formázva, kókuszzsírban készre sütöttem.

Feltétként is kiváló, de csak nasinak magában, vagy paleo tejföllel (kókusztejszínt kevertem citrommal, sóval és borssal.) mártogatósnak is kiváló. Az alapanyagokat lehet módosítani: fehérrépa, batáta (édesburgonya), paszternák, szezámmag liszt, stb. is/vagy mehet bele, kitűnő választás egy gyors étkezéshez.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése